We werken samen met een ervaren Gedragswetenschapper ter bevordering van kwalitatief goede zorg.
Onze missie, visie en kernwaarden zijn omschreven in het volgende document: Missie, visie en kernwaarden
Duurzaamheid
De Amethyst levert haar bijdrage aan duurzaamheid door:
- Duurzaam personeelsbeleid
- Voedselverspilling tegen te gaan, we doen zelf boodschappen bij lokale winkels en koken op maat met onze bewoners.
- Zuinig om te gaan met energie: geen onnodig energiegebruik en op een aantal gebouwen liggen zonnepanelen.
- We stimuleren bewoners en medewerkers gebruik te maken van de fiets of openbaar vervoer.
- Hergebruik van materialen
ISO Keurmerk
Cliëntvertrouwenspersoon
Is er iets wat je wil maar niet mag? Is er iets wat je moet maar niet wil? Dan kan je terecht bij Manager Zorg, Mariska Vrijs, tel 06-23516605, mariska.vrijs@deamethyst.nl. Je kan bij haar terecht met vragen en/of klachten en voor advies en ondersteuning bij gesprekken.
Cliëntondersteuner
Mocht het nodig zijn dan kan Mariska Vrijs jou in contact brengen met een cliëntondersteuner. Een cliëntondersteuner kan met je praten over jouw klacht en ondersteuning en advies geven. Een cliëntondersteuner ondersteunt bij inhoudelijke/hulpverlenende gesprekken en kan ook voor jou op zoek gaan naar de hulp die je graag wil hebben. Voor WMO/WLZ cliënten is dit: Mee Gelderse Poort (tel: 0900 – 999 88 88) en voor WLZ cliënten is dit Adviespunt Zorgbelang (tel: 0900 – 243 81 81)
De Amethyst is gecertificeerd met het ISO keurmerk 9001:2015.
Kwaliteitsverslag de Amethyst 2023
Klachtenjaarverslag de Amethyst 2023
Klachtenregeling Amethyst uitdeelversie
Privacyreglement korte versie