We werken samen met een ervaren Gedragswetenschapper ter bevordering van kwalitatief goede zorg.

Onze missie, visie en kernwaarden zijn omschreven in het volgende document: Missie, visie en kernwaarden

Corona beleid

Er gelden richtlijnen gezien het coronabeleid om onze zorg voor kwetsbare cliënten optimaal te houden. Informeer hiernaar bij Manager zorg Roos Opdam, 06-23516605.

Duurzaamheid

De Amethyst levert haar bijdrage aan duurzaamheid door:

  • Duurzaam personeelsbeleid
  • Voedselverspilling tegen te gaan, we doen zelf boodschappen bij lokale winkels en koken op maat met onze bewoners.
  • Zuinig om te gaan met energie: geen onnodig energiegebruik en op een aantal gebouwen liggen zonnepanelen.
  • We stimuleren bewoners en medewerkers gebruik te maken van de fiets of openbaar vervoer.
  • Hergebruik van materialen

ISO Keurmerk

De Amethyst is gecertificeerd met het ISO keurmerk 9001:2015.

Kwaliteitsverslag 2021
Klachtenregeling
Klachtenjaarverslag 2021
Privacyreglement korte versie

Cliëntvertrouwenspersoon
Is er iets wat je wil maar niet mag? Is er iets wat je moet maar niet wil? Dan kan je terecht bij Roos Opdam, tel 06-23516605, roos.opdam@deamethyst.nl. Je kan bij haar terecht met vragen en/of klachten en voor advies en ondersteuning bij gesprekken. 

Cliëntondersteuner
Mocht het nodig zijn dan kan Roos jou in contact brengen met een cliëntondersteuner. Een cliëntvertrouwenspersoon kan met jou praten over jouw klacht en ondersteuning en advies geven. Een cliëntondersteuner ondersteunt bij inhoudelijke/hulpverlenende gesprekken en kan ook voor jou op zoek gaan naar de hulp die je graag wil hebben. Voor WMO/WLZ cliënten is dit: Mee Gelderse Poort en voor WLZ cliënten is dit Adviespunt Zorgbelang